חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לרכוש עצמאות כלכלית

איך לרכוש עצמאות כלכלית עם נטו תכנון פיננסי

בעידן של היום רובנו הגודל לא מכיר ויודע בצורה מדויקת, לא את סך ההכנסות שלנו(בין אם אנו שכירים או עצמאיים), לא את כמות ההוצאות החודשית שלנו ובטח ובטח שרובנו גם לא בקיאים בקרנות הפנסיה שאנו חברים בהן. לכן כאשר מדובר בתכנון פיננסי, כזה אשר יוכל להועיל לא רק ביציאה מהמינוס אלא אפילו לנצל הטבות מס שונות, חשוב לדעת לפנות אל המומחים ולקבל את העצמאות הפיננסית שלנו בחזרה אל הארנק. תכנון זה יכול לנוע בין מגוון רחב של תחמים כספיים, החל מבחינת אפיקי השקעה מתאימים למצב הפיננסי ועד אל בחינה של כל החובות וההוצאות השונות. 

 

מה כולל תכנון פיננסי

כאשר מדובר בניהול משק הבית, העסק שלנו ואפילו תכנון הפנסיה שלנו חשוב שנעשה זאת בעזרת מומחים מנוסים בתחום, אשר יוכלו להוביל אותנו מהנקודה בה אנו נמצאים אל היעד אליו נבקש להגיע. אך כאשר מדובר בתכנון פיננסי למשק בית או לעובד יחיד, יש לקחת בחשבון את כל ההוצאות השנתיות והחודשיות, לבצע סדרי עדיפויות בין התשלומים השונים ולבסוף לנתח את כל הנתונים יחד עם ההכנסות החודשיות.
בעזרת כל אלו ניתן יהיה לגבש אסטרטגיה המותאמת למידות שלנו, החל מטיפוס נכון ומדורג מהאובר דאפט ועד אל יכולת השקעה באפיקים פיננסיים שונים. 

 

לבחור את השירות הנכון

אחת הבשורות בתחום הפיננסים כיום הוא גישה הוליסטית, כזו המאפשרת ללקוח לשים את עצמו, את הצרכים שלו ואת הבעיות הבלתי מתוכננות שלו בחשבון. גישה זו תופסת תאוצה בעוד תחומים, אך אחת ההמלצות בתחום הפיננסים בכל הקשור לגישה שכזו היא לא אחרת מאשר חברת נטו תכנון פיננסי. שם ניתן להנות מאנשי מקצוע עם ניסיון עשיר, שירותים בתחום הפנסיה ופתרונות ביטוח שונים.
לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות למומחים של נטו תכנון פיננסי והם ישמחו לעמוד לרשותכם!