חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם כסף הוא הדרך הבלעדית לבצע תרומה לפורים?

הרבה אנשים ששומעים את המילה תרומה, חושבים באופן אוטומטי על כסף. היות וחג הפורים הולך ומתקרב, ובהתאם הולכות להיאסף כמויות גדולות של תרומה לפורים, חשוב היום שנבין ביחד האם כסף הוא הדרך הבלעדית לבצע תרומה לפורים, או שדווקא לצידה קיימות דרכים נוספות שיכולות לעזור. יצאנו לבדוק את העניין וחזרנו עם תשובות שיעזרו גם לכם לקראת החג המשמח הזה.

תרומה לפורים – מי צריך אותה?

במדינת ישראל חיים אלפי אנשים קשיי יום, שאין להם שום יכולת לכלכל את עצמם, לפרנס את עצמם ואת משפחותיהם בכבוד, לרכוש מזון או בגדים ולשמור על רמת חיים בסיסית. תרומה לפורים נועדה עבור אותם אנשים, על מנת לאפשר להם חיים קצת יותר טובים לטווח הקצר או הארוך.

דרכים להענקת תרומה לפורים – לא רק כסף

אז לא, כבר בתור התחלה נספר לכם שלא רק כסף הוא דרך טובה להענקת תרומה לפורים. הכסף הוא אמנם נהדר ויכול לעזור רבות למשפחות הנזקקות, אבל לצידו קיימות גם תרומות של מכשירי חשמל במצב טוב, בגדים יד שנייה, מזון יבש, ארוחות חמות ועוד.

בנוסף, אם לא תוכלו לתת תרומה מהכסף או מהחפצים שלכם, אבל תוכלו לתת תרומה דרך הזמן שלכם – יהיה מדובר כאן על תרומה לא פחות חשובה. אם תוכלו להגיע ולחלק את התרומות בפועל למשפחות הנזקקות, זוהי תהיה תרומה נהדרת ובעלת חשיבות עליונה.

מאיר פנים לתרומה לפורים

אם אתם רוצים לקחת חלק במערך ההתנדבות לקראת תרומה לפורים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם ארגון מאיר פנים. הארגון פועל יומם וליל על מנת להעניק רווחה למשפחות נזקקות ברחבי הארץ, במגוון צורות ודרכים. פנו אל הארגון והשתלבו בפעילות שלו עוד היום!