חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם ניתן לבחור קונסילר באופן עצמאי או שמומלץ לעשות זאת באמצעות אנשי מקצוע?

שימוש במוצרי איפור הוא כבר מזמן דבר שבשגרה עבור נשים רבות ברחבי הארץ והעולם. ככל שהלך והתפתח תחום האיפור, כך יותר ויותר מוצרים נכנסו אליו ואותן נשים הפכו למבולבלות יותר ולעיתים אף חסרות אונים. חוסר האונים שלהן בא לידי ביטוי בזמן בחירת המוצרים, התאמת המוצרים לגוון העור שלהן וכמובן גם בלבול בכל הנוגע לשימוש במוצרים השונים, ולכן נשים רבות מתייאשות מראש ומוותרות על האיפור. היום אנחנו רוצים לספר לכן שאין כל צורך לחשוש או להרים ידיים, משום שבאמצעות אנשי מקצוע תוכלו לבחור לעצמכן את מוצרי האיפור הטובים ביותר, ובפרט כאשר מדובר על קונסילר.

קונסילר – מה כל כך מיוחד בו?

קונסילר הוא מוצר איפור מהפכני במיוחד, שמהרגע שהוא נכנס לתחום האיפור הוא שינה אותו כליל. הקונסילר מאפשר טשטוש והסתרה של מגוון כהויות, כתמים, צלקות ואף פצעונים, ולכן בשימוש נכון בו הוא יכול להפוך את הפנים ממצד מסוים למצב אחר לחלוטין.

את הקונסילר, בדומה ליתר מוצרי האיפור השונים, מומלץ בהחלט לבחור באמצעות אנשי מקצוע. בחנויות האיפור השונות נמצאות מגוון מוכרות שמתמחות בתחום האיפור, ויודעות להתאים לכל אישה את הקונסילר המתאים לה. אז איך זה עובד?

התאמת קונסילר שלב אחר שלב

המרכיבים שעליהם המוכרות ישימו דגש בעת התאמת הקונסילר לאישה הם שונים ומגוונים, וביניהם ניתן למצוא את גוון עור הפנים, סוג עור הפנים, היצרן של הקונסילר ועוד. כמובן שהתאמת הקונסילר צריכה להיות בהתאם מוחלט לאישה ולמאפיינים האישיים שלה, אבל אין ספק שגם מאפייני היצרן של הקונסילר חשובים לא פחות.

ההמלצה שלנו היא לבקש מראש קונסילר איכותי כמו זה של חברת מאק קוסמטיקס, על מנת לקבל את המוצרים הטובים ביותר בתחום.