חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם קיימים הבדלים בין הליכון מתקפל להליכון לא מתקפל?

הליכון מתקפל הוא אחד מהכלים השימושיים ביותר בימינו, הן בקרב אנשים מבוגרים, הן בקרב אנשים צעירים וחולים, והן בקרב אנשים שמתמודדים עם נכות מסוימת. הליכון מתקפל מחזיק בחשיבות עליונה בתחושת העצמאות של אותם אנשים, והוא זה שמסוגל לאפשר להם להתנייד ממקום למקום במינימום מאמץ. היום נספר לכם על ההבדלים בין הליכון מתקפל לבין הליכון שאינו מתקפל, כך שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

הליכון מתקפל והליכון לא מתקפל – ההבדלים

בזמן שהליכון מתקפל אינו תופס מקום מיותר בחלל כשהוא אינו נמצא בשימוש, הליכון לא מתקפל עלול לעמוד כחפץ וגורם מפריע במרכז החלל. תפיסת המקום הזו היא משמעותית בעיקר בבתים קטנים, אך גם בבתים גדולים יותר עצם נוכחותו של ההליכון הלא מתקפל היא אינה נוחה ואינה אסתטית לעין.

לעומת זאת, הליכון מתקפל הוא הליכון שאותו ניתן לשלוף בקלות מכל פינה שבה הוא נמצא, לפתוח אותו ולהשתמש בו בקלות מירבית. בתום השימוש ניתן לסגור אותו ולצמצם את הנוכחות שלו למינימום, עד השימוש הבא.

מדוע השימוש בהליכון מתקפל הוא קריטי כל כך?

עבור אנשים שאינם מסוגלים ללכת בכוחות עצמם וזקוקים לעזרה מתמדת – הליכון מתקפל הוא בגדר משנה חיים. ברגע שאותם אנשים עושים שימוש בהליכון מתקפל הם יכולים להגיע ממקום למקום בלי עזרה חיצונית מטעם חברים או בני משפחה, וחשים תחושות חיוביות מאוד עם עצמם.

אם גם אתם סובלים מנכות מסוימת או מרגישים שהרגליים שלכם מתחילות לבגוד בכם, ומחפשים אחר פתרון שיוכל להחזיר לכם את היכולת להתנייד בכוחות עצמכם – הליכון מתקפל הוא בדיוק בשבילכם. צרו קשר עם חברת פולקו ותוכלו להנות מעולם שלם של הליכונים מקצועיים ואיכותיים.