חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם קרם לחות מתאים לכל סוג של עור?

קרם לחות כבר מזמן הפך למוצר חובה אצל נשים רבות כמו גם אצל גברים רבים. הרבה מאוד אנשים לא מתחילים את היום ולא סוגרים אותו מבלי למרוח על עצמם קרם לחות, ולאפשר לעצמם ניקיון מקסימלי ושמירה על עור הפנים. היום יצאנו לבדוק האם קרם לחות מתאים לכל סוג של עור, ויצאנו עם תשובות שאולי קצת יפתיעו אתכם.

אותו קרם לחות – עור שונה

עם כמה שנהוג לחשוב שכל בני האדם הם אותו הדבר, בפועל הם נבדלים אחד מהשני בהמון מובנים. אחד מההבדלים בין בני האדם הוא בסוג העור שלהם – לחלק יש עור עדין מאוד, לחלק עור מחוספס, לחלק עור חלק, לחלק עור שסובל מפצעונים, לחלק עור יבש ולחלק עור שומני. לכן, רכישת קרם לחות זהה לכל אחד מסוגי העור האלו היא רכישה לא חכמה, שלא תצליח לממש את הייעוד שלה ולסייע לעור הפנים. אז מה עושים?

סוגים שונים של קרם לחות – כך תתאימו לעצמכם את הקרם המתאים

תחת ההגדרה של קרם לחות נמצאים עשרות סוגים של קרמים שונים. כל קרם כזה מיועד לסוג אחר של עור פנים, כך שכל אחד ואחת מכם יכולים למצוא לעצמם קרם לחות שיתאים להם בצורה המדויקת ביותר. ניתן לראות אנשים שמשתמשים בקרם לחות עשיר יותר לעומת קליל יותר, קרם לחות שיש בו מקדם הגנה לעומת קרם לחות ללא מקדם הגנה, קרם לחות שמיועד לעור עם פצעונים לעומת קרם לחות שמיועד לעור חלק ועוד.

קרם לחות איכותי הוא הדבר החשוב ביותר

בין אם תקנו קרם לחות כזה או אחר, חשוב שהוא יהיה הכי איכותי שיש. היכנסו לאתר האינטרנט של חברת קליניק כדי למצוא קרם לחות מצוין וללא דופי.