חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפול צמחי טבעי לנשירת שיער אצל נשים

נשירת שיער היא בעיה שמשפיעה על גברים ונשים כאחד. לא רק גברים סובלים מנשירת שיער. נשים גם יכולות לחוות נשירת שיער, והסיבות לכך שונות. במקרה של נשים, מדובר בחשש גדול יותר מכיוון שהן רגישות יותר לשינויים ההורמונליים, הגורמים לנשירת שיער.  ישנם מיתוסים רבים לגבי נשירת שיער אצל נשים, אך האמת היא שהיא יכולה להיגרם ממספר גורמים, כולל גנטיקה ותזונה.

נשים בדרך כלל מאבדות את שיערן בכתמים על הקרקפת, בעוד שגברים נוטים לאבד את שיערם המלא או לקבל קו שיער נסוג כשהם מתבגרים. הסיבה לכך היא שהתקרחות גברית נקשרה לרמות טסטוסטרון בעוד שהתקרחות נשית נקשרה לאסטרוגן.

איך ניתן לטפל?

נשירת שיער נשים זה מצב מעיק שיכול להיגרם מגורמים שונים כמו תרופות, מתח ותזונה לקויה. ישנן דרכים שונות לטיפול בנשירת שיער נשים. הטיפולים תלויים בגורם לנשירת השיער. חלק מהטיפולים כוללים תרופות כמו מינוקסידיל או פינסטריד, טיפולים מקומיים, ניתוח להסרת עודפי קרחות וטיפול בלייזר, וכמובן טיפול צמחי טבעי.

תרופות צמחיות עבור נשירת שיער אצל נשים הן לא רק יעילות אלא גם בטוחות. בחלק הזה נתמקד בתרופה צמחית טבעית היעילה בטיפול בנשירת שיער אצל נשים ועיבוי שערות דקות.

אחד העשבים הנפוצים ביותר הוא עשב מריר, הידוע גם כסרפד עוקץ. ישנם יתרונות רבים של שימוש בצמח זה, כולל נשירת שיער ודילול. הסרפד גדל במספר מקומות ברחבי העולם וניתן למצוא אותו גדל בר בחלקים רבים של אירופה,צפון אמריקה וכמובן גם בישראל. העלים מכילים מספר חומרים מזינים המועילים לבריאותנו ביניהם ברזל, אשלגן, ויטמין C וחלבון. הוא גם עשיר בסידן, מגנזיום, אבץ וסלניום. חומרים מזינים אלו עוזרים לחזק את זקיקי השיער שלנו כך שהם מייצרים שערות עבות יותר עם פחות סיכוי לנשור או להפוך לדליל יותר עם הזמן.