חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל השירותים שחברת הראל טכנולוגיות יכולה להעניק לעסק שלכם

העסק שלכם מתבסס על מערכות מחשוב? כל עובד או עובדת שלכם משתמשים במחשב כדי לעשות את עבודתם כמו שצריך? כל הנתונים והדו"חות הרלוונטים לעסק שלכם מאוחסנים על גבי המחשב? ובכן, כל אלו אומרים דבר אחד – מבלי המחשבים, העסק שלכם פשוט עלול להתפרק. מהסיבה הזו בדיוק אתם חייבים לקבל שירותים מחברת IT שמספקת פתרונות שיוכלו לשמור על כל המידע החשוב הזה שמניע את העסק שלכם קדימה, וחברת הראל טכנולוגיות היא לא פחות ממושלמת לתפקיד הזה. אז אילו שירותים ופתרונות אתם עומדים לקבל ממנה? הנה התשובות.

חברת הראל טכנולוגיות – כשפתרונות מעולים והצלחות נפגשים

חברת הראל טכנולוגיות היא חברת IT שמעניקה שירותים נרחבים לאלפי עסקים מדי שנה. החברה פועלת בארץ כבר למעלה מ-30 שנה, ועובדת בשיתופי פעולה מצוינים עם כמה מחברות הטכנולוגיה הבולטות ביותר בתעשייה העולמית, כמו חברת HP, חברת LENOVO ועוד.

חברת הראל טכנולוגיות מעניקה שירותים כמו שירותי אחסון, שירותי גיבוי, שירותי ענן, פתרונות התאוששות לאחר אסון, פתרונות שולחן עבודה וירטואלי, פתרונות שרתים, פתרונות HPC, פתרונות המשכיות עסקית, פתרונות HCI ועוד מגוון פתרונות שישימו את המידע והנתונים של העסק שלכם במקום הראשון, ויצליחו להתמודד מול כל איום, אסון או פריצות.

איך כל אלו עוזרים לעסק שלכם?

חברת הראל טכנולוגיות פיתחה את כל השירותים האלו מתוך הבנה אחת – ברגע שהעסק שלכם תלוי במערכות מחשוב, אותן מערכות חייבות להיות ממוגנות מכל כיוון. לכן, הפתרונות של חברת הראל טכנולוגיות מגנים על המחשבים ועל פעולתם ב-360 מעלות, כך ששום איום או אסון לא יוכל לעצור את פעילות העסק שלכם, ולעצור את השעיטה שלו קדימה.

צרו קשר עם החברה ותוכלו להנות מכל אלו תוך זמן קצר.