חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לחצני מצוקה הם מצילי חיים

אם יש לכם הורים מבוגרים, ואתם כבר מזמן עזבתם את הקן והקמתם משפחה משלכם, אתם בוודאי מרגישים בחיי היום יום שלכם את הדאגה להם, ואת הפחד שמשהו יקרה להם מבלי שיהיה מי שיוכל לעזור להם. אם אתם רוצים להעניק לעצמכם את השקט הנפשי המגיע לכם, ואם אתם רוצים להבטיח שיהיה להם מענה בכל פעם שהם זקוקים, אתם בהחלט צריכים להתקין אצלם לחצני מצוקה. לחצני מצוקה יכולים להציל חיים, אז בואו נבדוק איך הם עובדים.

לחצני מצוקה לאנשים מבוגרים וחולים

ההורים שלכם הם לא כמו שהיו בעבר. היום הם כבר הרבה פחות עצמאיים, הרבה יותר חולים, והרבה יותר תלויים בגורמים חיצוניים שיעזרו להם. ברגע שיהיו להם לחצני מצוקה, הם יוכלו ליצור קשר עם מוקד שירות רפואי שיתן להם מענה מיידי, ויוכל להקפיץ אליהם צוות רפואי מומחה תוך דקות ספורות בלבד. מדובר כאן על הבדל קריטי בין חיים לבין מוות, ולכן לא כדאי לדלג על אפשרות שכזו.

לחצני מצוקה מתקדמים עם מענה טכנולוגי משופר

היום לחצני מצוקה מגיעים או בתוך שעונים או בתוך אפליקציה בטלפון הנייד, כך שניתן ללחוץ עליהם מכל מקום ובכל רגע. בלחיצת כפתור מול המוקד יעלו כל הנתונים האישיים של ההורים שלכם, ובהתאם יוכל להינתן להם המענה הראוי. זה הזמן ליצור קשר עם חברת MyDoctor ולהנות מלחצני מצוקה מתקדמים, טכנולוגים ושמאחוריהם עומד גוף אמין ומקצועי.