חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע אסור בשום פנים ואופן לוותר על השימוש במסיר איפור?

דמייני לך שאת מתאפרת ומתחגגת לקראת אירוע ערב מושקע, לצורך הדוגמה – החתונה של החברה הכי טובה שלך. את מתאפרת בעזרת מוצרי האיפור הטובים ביותר, מקבלת לוק מושלם ומעבירה את האירוע תוך כדי חגיגות, ריקודים ועוד. במהלך הערב את גם מזיעה, אבל אל דאגה – האיפור שלך מחזיק מושלם! אחרי האירוע, כשאת מגיעה הביתה, את פשוט מתרסקת למיטה ונרדמת עם כל האיפור עלייך. מדמיינת לעצמך מה יקרה בבוקר? ובכן, אם את כבר יודעת לאן אנחנו מנסים להוביל כאן – בואי להבין יחד איתנו מדוע השימוש במסיר איפור הוא חובה גם עבורך.

מסיר איפור – המתכון לשמירה על הפנים שלך

איפור הוא דבר נפלא והוא משדרג את המראה בצורה משמעותית, אבל בסופו של דבר – איפור דינו גם להיות מוסר מעור הפנים. עם כמה שהאיפור הוא טוב ויפה, בסופו של דבר הוא חייב גם חייב למצוא את דרכו החוצה, משום שאחרת הוא עלול לגרום לעור הפנים להשפעות מאוד לא טובות.

איפור שנותר על הפנים עלול לסתום את הנקבוביות ולא לאפשר לאוויר לנשום. זאת בעיקר בזמן הלילה, שבו הגוף ישן ולא נמצא במנוחה – זמן שאמור להיות מוקדש לספיגת חומרים טובים והזנת העור על ידי קרם לחות. בנוסף, איפור שנותר על הפנים עלול להתייבש והסרתו עלולה להיות הרבה יותר קשה ומורכבת, דבר שיפגע בעור הפנים.

באיזה מסיר איפור הכי כדאי להשתמש?

מסיר איפור מגיע היום במגוון רחב של דגמים וצורות, אולם לא כולם טובים ויעילים באותו האופן. מסיר איפור של אסתי לאודר הוא מסיר איפור שעליו ניתן לסמוך במאת האחוזים, משום שהוא שומר על רכיבים ששומרים על עור הפנים ומאפשרים לו ליהנות מהסרת איפור מקצועית, קלה ושמגנה עליו במצב מצוין.