חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע כדאי לשקול טיול בהתאמה אישית למרוקו

מרוקו היא מדינה עשירה בתרבות, היסטוריה ויופי. הדרך הטובה ביותר לחוות את הקסם שלה היא לקחת סיור מאורגן. מרוקו הייתה ידועה בעבר כ"פנינת הים התיכון" וביקור לא יאכזב. היא נקראית בשמות רבים על ידי תרבויות שונות לאורך זמן: "אל מגריב", "מרקש", "מגרביה".

המדינה מיושבת כ-10,000 שנים ובמהלך תקופה זו היא חוותה כיבושים רבים מתרבויות שונות כולל ברברים, רומאים, ערבים, טורקים, ספרדים וצרפתים. תמהיל זה של עדות יצר תרבות מגוונת עם מסורות חזקות שעדיין חיות היום. עיר הבירה של מרוקו היא רבאט שהיא ביתם של רבים של אונסק"ו.

מרוקו היא מדינה מדהימה השוכנת בצפון אפריקה. יש בו שילוב מגוון של תרבות, ארכיטקטורה והיסטוריה. מרוקו מכונה לרוב "ארץ אלף הפנים", בשל מגוון התרבויות והנופים שבה. למרוקו היסטוריה ארוכה של מסחר וחילופי תרבות עם העולם הים תיכוני, מה שהותיר את המדינה עם השפעות רבות מאירופה וממדינות אפריקאיות אחרות.

איך לבחור נכון טיול בהתאמה אישית למרוקו?

מרוקו היא אחת מאותן מדינות שלעולם לא יפסיקו להדהים אותכם ביופיה. יש כל כך הרבה דברים לעשות שם שאולי אפילו לא תדעו מאיפה להתחיל! להלן מספר טיפים לבחירת טיול בהתאמה אישית למרוקו

-בחרו את היעד שלכם בחוכמה: מרוקו מציעה יעדים רבים ושונים לתיירים; זה עלול להיות קשה לבחור רק אחד! האם אתה רוצה לבקר רק באזור אחד או יותר מאחד? 

-שקלו לבקר במהלך העונה. מחוץ לעונה יכול להיות מאתגר לטייל.

– איזה תקציב יש לכם? 

– רוצים ללון במלונות יוקרה או לא?

– כמה ימים אתה רוצה שהטיול שלך יימשך?

 – מה תחומי העניין שלך/מה היית רוצה לראות בטיול הזה?

רוצים לשמוע עוד על טיול בהתאמה אישית למרוקו? הכנסו דרך הקישור לאתר של עולם נסתר.