חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו כיסא גלגלים קל משקל?

כסא גלגלים קל משקל הוא סוג של מכשיר ניידות שנועד להיות קל לנשיאה ולהובלה. העיצוב הקל שלו אומר שקל יותר להשתמש בו לאנשים עם כוח או סיבולת מוגבלים. ישנם סגנונות רבים ושונים של כסאות גלגלים קלים, אך לכולם יש דבר אחד במשותף: הם עשויים מחומר קל יותר מכסאות גלגלים מסורתיים.

כסא גלגלים קל משקל הוא כיסא גלגלים השוקל פחות מ-16 קילו. הם בדרך כלל יקרים יותר מכסאות גלגלים סטנדרטיים אך לרוב הם שווים את ההשקעה מכיוון שהם יכולים לשמש אנשים מכל הגילאים והגדלים.

כסאות גלגלים קלים עשויים לרוב עם מסגרות אלומיניום. יש להם גם הרבה אביזרים כמו מחזיקי כוסות, שולחנות מגשים, ואפילו משענות יד הניתנות להתאמה אישית לצרכי המשתמש.

מי צריך כיסא גלגלים קל משקל?

כיסא גלגלים הוא כיסא עם גלגלים המשמש להתניידות כאשר מישהו לא יכול ללכת. לרוב יש לו שני גלגלים גדולים מאחור וגלגל אחד קטן מלפנים. כיסאות גלגלים משמשים אנשים עם בעיות ניידות, כגון אלה הסובלים משיתוק מוחין או טרשת נפוצה.

כסאות גלגלים נקראים לעתים כיסאות על גלגלים או מרכבות, אך מונחים אלו יכולים להתייחס גם לכל כיסא בעל גלגלים, לרבות כיסאות הובלה, אשר מיועדים לנשיאה.

כסא גלגלים קל משקל הוא סוג של כיסא גלגלים העשוי מחומרים קלים יותר מכסאות גלגלים רגילים ובעל גלגלים קטנים יותר. זה מקל על אנשים לדחוף אותו מסביב כאשר הם צריכים לעלות או לרדת במדרגות, על פני שוליים וקרקע מחוספסת, או במעלה גבעות.