חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקדם פרילנסר או חברת קידום – מה עדיף?

קידום אתרים הוא ללא ספק תחום מורכב ומסועף הדורש עבודה רבה. ככל שהתחום בו נמצא האתר מקודם הינו תחרותי יותר הוא גם דורש שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, עבודה מסיבית יותר, מקצועית יותר ומשאבים גדולים יותר כדי להגיע למקומות הראשונים. לעתים אפילו זמן רב יותר ללא כל קשר לרמת העבודה. כאן עולה השאלה האם לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר או חברת קידום אתרים מקצועית וגדולה יותר? יש יתרונות וחסרונות לכל אחד מאלה ויש שורה תחתונה די ברורה. חברת ג'נסיס עושה לכם סדר. 

מדוע בכלל בעלי עסקים מתלבטים בנושא?

התשובה הברורה שאמורה להיות היא בדרך כלל לעבודת עם חברת קידום אתרים. כוח אדם רב יותר, כלים ומשאבים גדולים יותר, יש מי שמבצע את העבודה אם מקדם אחד חולה, סביר להניח שחברה גדולה יותר גם מנוסה יותר בתחומים נוספים ובעבודה בכלל ואם החברה גדולה ומצליחה הרי שהיא ככל הנראה עושה עבודה טובה, שכן אותו פרילנסר היה צומח להיות חברה אם היה עושה עבודה טובה לא? ובכן לא נכליל ונאמר שיש מקדמי אתרים פרילנסרים או מקדמים עצמאיים אם תרצו, העובדים עם פרילנסרים נוספים ומבצעים עבודה נהדרת. עם זאת, בדרך כלל יהיה עדיף לעבוד עם חברת קידום אתרים. מדוע אם כן בעלי עסקים מתלבטים בין חברת קידום אתרים למקדם פרילנסר? ובכן יכולות להיות לכך כמה סיבות:

  • עלויות פחותות יותר – אין לפרילנסר הרבה הוצאות על עובדים, משכורות, חשמל, משרדים, ארנונה, ביטוח, מיסים ועוד. לכן הוא יכול להעניק שירות במחיר מוזל יותר ולקטוף לקוחות המעוניינים לשלם פחות.
  • שירות בוטיק – שלעתים נותן תחושה נעימה וחמימה יותר מאשר חברת פרסום גדולה שעשויה להתייחס אליכם כ"אל עוד לקוח". מקדם פרילנסר המקדם כמה לקוחות בלבד לפרנסתו ישקיע יותר מאמץ בדרך כלל עבור לקוחותיו ולעתים גם יותר זמן עבודה מזה הקצוב בחברת פרסום גדולה יותר.

מדוע אם כן עדיף לעבוד עם חברת קידום אתרים?

כיוון שגם אם תשלמו יותר סביר להניח שתקבלו שירות טוב יותר, מקיף יותר, קפדני יותר וטוב יותר. חברת קידום אתרים שיש לה הרבה לקוחות – יש לה גם יותר ניסיון בתחומים שונים, בזירות תחרותיות יותר וגם יותר משאבים וכלים טכנולוגיים לשימוש עבור אותם לקוחות. היא מכניסה יותר כסף ויכולה לעבוד עם כלים טכנולוגיים יקרים ואיכותיים שמקדם פרילנסר בדרך כלל לא יכול להרשות לעצמו. כוח אדם רב יותר וגם אם עובד חולה יש לו מחליף שמבצע את העבודה. בדרך כלל יהיה גם הסכם עבודה מסודר. אלו הם רק חלק מהסיבות מדוע עדיף לעבוד עם חברת קידום, אולם כל בעל עסק והעדפותיו כמובן.