חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משרד תיווך מקצועי – ראש שקט ויחס אישי ואיכותי 

 

השאלה מה הוא משרד תיווך ממוקד מעוררת מחשבה מחודשת בכל עולם התיווך, מה היתרונות ואיך הדבר מתאים בדיוק בשבילך ועבור תכנון העבודה על הבית החדש שלך?

רובנו הגדול יודע ומסכימים, רכישה של בית היא כנראה העסקה הגדולה שיעשה אדם בימי חייו. פעם או פעמיים ברוב המקרים המוחלט. בסביבה הקרובה ניתן למצוא אנשים שעשו הרבה יותר מעסקה או שניים אבל הם המיעוט.

כאשר אנו פונים למשרד תיווך שלא שם לעצמו לדייק את הנכסים ואת האיכות שלהם, קל מאוד ללכת לאיבוד בתוך היצע. לעומת זאת משרדי תיווך ממוקדים יותר שעובדים על אפיק נדל"ן ספציפי הם כנראה המקום למצוא בו את העסקה הטובה ביותר עבורכם. ברוב המקרים מדובר במשרדים קטנים יחסית אשר ממרכזים את האנרגיה של הסוכנים שלהם בנכסים שבאמת שווה לרכוש ולקוחות שיודעים בדיוק מה הם מחפשים.

 

זה הכל עניין של מיקוד נכון

כאשר זוג מתחיל בתהליך רכישת דירה חדשה בחייו, הם כנראה יבינו שיש המון מתווכים והמון משרדים שמוכרים נכסים טובים יותר או פחות. סוכן שיודע לדייק את ההחלטה במסגרת התקציב ולהתאים את הבית לרוכשים כמו חליפה בהתאמה אישית, הוא בדרך כלל סוכן שלא מתהדר בכמות גדולה של נכנסים על המדף משלל סוגים, זהו סוכן שמחזיק יחסית במעט נכסים אבל כולם נכסים פרימיום אשר נבדקו בקפידה ומחכים בסבלנות לרוכש המתאים. 

דוגמה מצויינת לסוכנת מדוייקת וממוקדת כמו רחל מנדי, כאשר היא  לא רק תתאים את הנכס לתקציב אלה גם לאופי הלקוחות, עבור תוכניות עתידיות שלהם כמו: הגדלת המשפחה או מחשבה על מקום מגורים אסטרטגי מבחינת מקום העבודה. כמו כן לקלוע לבקשות מיוחדות כמו מציאת נכנס שמאפשר ליצור חלל עבודה מהבית, או גינה גדולה ומחשבה על שילוב בעלי חיים בבית.