חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתי כדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני מקרקעין?

אם יש משהו שמושך רבים מאתנו, זה כמובן תחום הנדל"ן. כולם רוצים לעשות עסקאות נדל"ן שונות לאורך חייהם, בין אם זה כדי להבטיח שיהיה להם נכס שהם יוכלו להעביר לדורות הבאים ובין אם המטרה היא נכס שיניב רווח כלשהו. מה שכן, חשוב להבין שלא תמיד זה כל כך פשוט. כלומר, יש כמה דברים שצריך לדעת על תחום הנדל"ן כדי להצליח לבצע בו עסקאות חכמות. למשל, איך לבחור את הנכס הנכון? ואיך לדעת שאנחנו קונים דירה שבאמת שייכת לאדם שמוכר לנו אותה? בנוסף לכל המקרים היחסית בנאליים האלה, אנחנו רואים שיש היום גם שלל בניינים שבהם נעשים פרויקטים של תמ"א 38. בפרויקטים כאלה גם נחוץ לנו ייצוג משפטי, שכן לא פשוט להתנהל בלי עזרה שכזו. לכן, אם חשבתם שתוכלו לוותר על שירותיו של עורך דין לענייני מקרקעין, חשוב שתבינו שהתשובה היא לא. 

 

מה חשוב לבדוק כשמחפשים עורך דין מתאים? 

 

האמת היא, שלא חסרים היום עורכי דין. בישראל הרבה מאוד אנשים בחרו ללמוד את התחום הזה וחלק מהם צברו ניסיון בתחום הספציפי של נדל"ן. עם זאת, האם זה באמת אומר שכל עורך דין לענייני מקרקעין ונדל"ן יתאים לכם? לצערנו הרב, התשובה היא לא. לכן עולה השאלה הטבעית: איך בכל זאת נוכל לבחור עורך דין? ועד כמה הוא באמת יוכל להיות איש מקצוע שנסמוך עליו בעיניים עצומות? על מנת שנוכל להבטיח שהבחירה תהיה מוצלחת, כדאי יהיה לבדוק: מה הניסיון של עוה"ד ועד כמה הוא בקיא בתחום? האם הוא סייע להרבה לקוחות שהיו במצבכם ורצו לבצע, פחות או יותר, את אותה עסקת נדל"ן? 

 

עורך דין עם המלצות רבות 

בבואנו לנסות ולהבין איך רוב האנשים בוחרים עורכי דין בימינו, אנחנו רואים שיש כמה נתונים שיכולים להשפיע על השאלה הזאת. למשל: האם אחרים ממליצים על אותו איש מקצוע. אם אתם לא מכירים אישית אנשים שנעזרו בשירותיו של עורך דין לענייני מקרקעין, חשוב לזכור שהאינטרנט יוכל לעזור לכם בנושא ההמלצות. אין היום עורך דין כמעט שלא תוכלו למצוא עליו חוות דעת והתרשמויות שונות מהלקוחות האחרים שלו – ישירות אונליין. לכן, אם אתם מתלבטים באיזה איש מקצוע להיעזר ואיזה עורך דין יוכל לעזור לכם, בדקו מה יש לגוגל לומר בנושא. כך תגלו שהכתובת הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה היא: WWW.D-G-LAW.CO.IL – כי כאן אתם בידיים טובות של אנשי מקצוע מומלצים ומנוסים ביותר.